tisdag 19 juni 2012

Drömmar eller Verklighet



Just nu befinner jag mig eller snarare vi, min familj, i en
stor stor dröm. Jag älskar att drömma, en stor del av mitt
liv består av drömmar. En del förblir drömmar en del blir
verklighet, det vet jag redan från start.
Men denna gång känns det verkligen så himla rätt i magen.
Så himla rätt.



Drömmar eller Verklighet. Det är frågan just nu.
Det känns så otroligt nära, men ändå så vet jag, att innerst inne
är det inte är lika nära som jag önskar.
Men jag hoppas att denna dröm kan uppfyllas.

Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. låter som om det vore alldeles rätt, hoppas drömmen går i uppfyllelse.

    SvaraRadera
  2. Precis som du bär jag på en stor dröm som kan bli sann. Håll dig i skinnet säger maken, men är det något för en med drömmar! Den där pirriga känslan av förväntan är inte fel, hoppas er dröm slår in.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Hoppas att din dröm blir sann!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna att drömmen slår in...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. SÅÅÅ fina bilder..jag gillar din blogg:) har du twitter eller fb att följa dig med ????

    Vill du ha inrednings inspiration..kolla in min blogg:)
    ha en kanovecka

    LOVE Maria på inredningsvis.se

    SvaraRadera
  6. Också skålar vi för midsommar!!! :)) Skål min köna böna, fniss. Jag hoppas du mår lika underbart som du ser ut på kortet i kommentarfältet. Mums! Hihi.
    Vad är det jag läser...en dröm..hm? Vad kan det va? Nu blir jag nyfiken. I en strut. ha!
    Jag håller alla tår och fingrar på att den går in. Du är värd alla drömmar min fina Linda. Tusen tack för kommentaren! Tänk att jag kan "missköta" bloggen och bloggvännerna. Men du finns alltid där. Kvar. Det känns så fantastiskt. Du är Underbar!! Hoppas jag aldrig tappar dig. Tänk att nu är det sommarlov även här uppe i norr. Som du, så stod jag och tårades av barnens sommarvisor på avslutningen. Och jag ser hur dina barn har vuxit. Jösses! Min tös ska börja i femman nästa år. Gud vad tiden går. Ser att din trädgård är lika fin som alltid. Gillar din kryddträdgård. Vill också ha en sådan. Kom till min kära Linda, så får du hjälpa mig att komma i gång, hihi!
    Nej, nu måste jag i väg och handla inför familjefesten i morgon och börja göra i ordning midsommar stången.
    Önskar dig fina, varma och lyckliga sommar dagar, så hörs vi här under sommaren :)
    Massa goa kramar till dig vännen! / Åsa

    SvaraRadera