onsdag 9 maj 2012

Glädje


De senaste dagarna har vi haft ett alldeles fantastiskt
väder, jag vill bara vara ute och göra alla måsten och däremellan
ingenting. Bara gå runt i trädgården och njuta av allt det
vackra här och nu.


Jag känner en sådan glädje över många enkla saker här
i livet. Att bara få stå ute vid mitt arbetsbord och kanske
skapa. Kransar är ju en passion i mitt liv.


De binds ihop av de mesta material så fort lusten och längtan
kommer, då kan jag verkligen släppa taget om precis allt.


Vad som släpar efter när det blir långa dagar utomhus är ju då
allt som finns att göra inne.


Men vem bryr sig om att dammråttorna finns i varenda hörn,
när möjligheten finns att njuta utomhus?

Idag har vi verkligen spöregn, så nu passar jag på att ta tag
i en del saker här hemma, vad gäller städ och tvätt.
Må så gott.


Kram
Linda

1 kommentar:

  1. En krans säger så mycket...

    För mig är det karma, allt gott man gör får man flerfallt tillbaka ♥

    Kram M

    SvaraRadera