söndag 29 april 2012

Strålande Söndag



Vilken morgon vi har här i Dalarna idag, en fantastiskt strålande Söndag.
Åhhh så härligt!
En dag som innehåller en blandad kompott.
Lite städning här hemma på morgonen, sen dags att ta tag i dagen ute
i det vackra solskenet.
Det växer på för fullt ute i växthuset, så där ska jag ta och tillbringa
en del av dagen. Där emellan får jag springa och se efter min magnolia.
Jag är helt säker på att den slår ut idag.


Sen har jag bestämt mig för att hänga ut säsongens första
tvätt. Underbart att hänga tvätt ute, doften är oslagbar.

Vi njuter av alla vackra blommor både ute och inne nu.
Njut av solskenet alla fina!


Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Gomorron snygging, så fint foto du har som
    "frimärke". Och tack goa du för grattishälsningen. Jag ska också tvätta idag
    kanske gör som du och hänger det ute.
    Soliga kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Inspirerende og vakker blogg du har! Falt helt for headerbildet, med de ulike krukkene og blomstene. Så vakkert innlegg også. Vil gjerne tilbake hit, og legger deg til i en av bloggrollene mine. :)) -Husfruas Memoarer-

    SvaraRadera
  3. En fin morgon även här nere i Blekinge, lite småblåsig men skönt var det på promenaden som jag nyss gjort =)

    Magnolian blommar här nere, iaf den vita.. Vet en familj som har ett gigantiskt magnoliaträd med rosa/vita blommor, måste dit och kolla om deras med blommar.. Får ta kameran med =)

    Ha nu en fin söndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera