söndag 4 december 2016

Pop up butik.



Jamen visst. Lyckos mig. Kanske er också för den delen. Det är nämligen så att nästa helg, 10-11 December så öppnar jag portarna till min pop up butik. Det är en stor julmarknad i Verket som är det galet stora huset intill den lilla kraftstationen som jag befinner mig i. Hos mig hittar ni kransar, blommor och inredning i en miljö som är sååå himmelens galet vacker. Och kall. ;)
Ni hittar mig och den populära julmarknaden nere i Koppardalen, Avesta.

Kram L

3 kommentarer:

  1. Såna där lokaler är allt fina synd bara att det är kallt i dom.Det är bra att de kommer till användning såna här gånger det är ju hala stämningen på marknaden
    Ha nu en fin vecka och en bra helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Now every modern Rolex is developped from those ancient Rolex models, and it is hard for you to own a Rolex with vintage features, just like the Double Red Sea-Dweller I have posted before, it only existed in replica watches market. Such a fantastic Givenchy Bow Cut Bags Replica come in functionality, durability stylish and practicability, no one can deny its charms.I honestly think that Dior replica bags are not worth the money, unless you can settle with mediocre designer replica handbags.

    SvaraRadera
  3. Has a unique cockpit design of the rolex deepsea night blue dial, around the central ring of the dial on the tripod can be Lange Datograph described as a big surprise watch highlights. In this charming week show on the plate, every day replica watches lit a different sparkling golden stars. However, the conversion of the week is not carried out in a specific order

    SvaraRadera