torsdag 2 juni 2016

Gårdagskvällen



Nu är det visserligen Torsdagsmorgon. Men jag måste ju bara få prata lite om gårdagskvällen. Den var ljuvlig. Nyp mig i armen fin. En stilla varm sommarkväll. Jag var ute i köksträdgården och drog lite ogräs. Varvade med annat jobb inne i växthuset.



Sen såklart däremellan. Då bara satt jag. Stilla vid mina ljus och bara njöt. En sommarkväll som ligger instoppad i hjärtebanken. Då finns den liksom att plockas fram en dag. Vilken kväll alltså. Tacksam är förnamnet.

Kram L.

3 kommentarer:

  1. Dies ist so ein wunderschöner Platz, an dem ich gerne verweilen würde!!!!
    Ein großes Kompliment für dieses feine Gestalten und Dekorieren!!!
    Viele Grüße aus Deutschland
    von Monika*

    This is thus a wonderful place on which I would stay with pleasure!!!!
    A big compliment for these fine shapes and decorating!!!
    Many greetings from Germany
    from Monika*

    SvaraRadera
  2. Det är magiska kvällar vi har bäst att njuta så länge det vara ingen vet.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Hej, jeg blir simpelthen nød til at finde nogle gamle aviser og lave mig en guirlande - skønt skønt drivhus
    God sommer
    Annette

    SvaraRadera