lördag 14 maj 2016

Loppis. Typ mega stor.



Så här är det. Jag och en vän till mig ska ha loppis nästa Lördag. Alltså 21/5. Det är en vän till oss som heter Richard och som har ett fantastiskt jobb som Antikhandlare. Han håller på att vårstäda bland sina grejer.



Så vad passar då bättre än en loppis?
Vi bor i Avesta, Dalarna. Loppisen håller på mellan kl.10-13. Fika kommer ni också kunna köpa.



För er som kommer norr ifrån så är det in höger efter Rembosvackan. Skylt med C.i.a Loppis sitter där. Kommer ni från Söder svänger ni av vid avfarten i Skogsbo vid Mio möbler. Skyltat därifrån också.



En megaloppis blir detta. Himmelens kul ska det bli också.
Kontant betalning.

Varmt Välkomna.

Ni vet väl att ni även hittar mig på Instagram under arstidensbasta....

Kram L


2 kommentarer:

  1. Uj uj .. vilka massor av ljuvligt fina kannor och hinkar.Just sådana jag gillar. Skulle bli ruinerad om jag
    hade möjlighet att komma! :)
    h.Malin

    SvaraRadera
  2. Alltså - nu blir jag jättesugen på att åka på loppiset efter att ha sett dina bilder - älskar zink !
    Operation övertalning av maken inleds !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera