lördag 28 maj 2016

Fuchsia kärlek.



Tänk att det typ skulle ta 40år innan det blev kärlek mellan oss två. Visserligen en blomma som hängt med mig i stort sett hela livet. Tack vare att den var min mormors favorit. Men som liten tyckte jag att den var en riktig t a n t blomma. Sant faktist. Det enda som var spännande med den var att få till ett pluppljud genom att trycka sönder knopparna. Jo. Så var det faktist. Men idag. Älskar. Älskar. Älskar.
Men vad vet jag. Kanske har jag gått och blivit tant.

Kram L

4 kommentarer:

  1. wundervoll!!!!!
    Liebe Grüße
    von monika*

    SvaraRadera
  2. hahaha men vet aldrig när man blir tant. Älskade åxå det där ljudet när jag var liten. Har inte haft så många men förra året hade jag en fin. Få se om det slinker med en hem från blombutiken i år.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Super ide med de små fine glas til blomster - skønt
    God weekend
    Annette

    SvaraRadera