torsdag 12 maj 2016

EC-GO



Gör ni som jag tro? Kikar ni in till ECGO lite nu och då för att se efter vad för smarrigt som finns att klicka hem. Deras sortiment
är ju så himmelens galet stort alltså. Gott är det också. Det kan jag skriva under på.
Det absolut b ä s t a är ju att det är nyttigt också. Kan det bli bättre? Nixelinix.
Dessa bars alltså. Tooooooookälskar dem. Fyllda med massa nyttigheter. Den här på bilden är toppklass.





Sen är jag en älskare av choklad. Jag får lov att erkänna det. Och just kombinationen choklad och apelsin. Mums på den.
Dessutom ekologist. Precis som jag vill ha det. In och se efter vad du hittar för favorit. Du får säkert många. Precis som jag.



Kram Linda

1 kommentar:

  1. Det låter farligt hihi ska kolla in där och så blir det väl nåt i vagnen antar jag. Tack för tipset.
    Ha det fint och bra på slutet av veckan Ska visst bli regn här
    Kram Meta

    SvaraRadera