onsdag 13 augusti 2014

Jag får aldrig nog



Så är det ju faktist. Dessa buketter alltså. Jag får aldrig nog av att stå och släppa tankarna för en liten stund. Och låta kreativiteten flöda i skapandet.



Och med just detta material så är det ju inte alls så svårt. Jag fullkomligt älskar de här rosorna. De fyller mitt hjärta så att säga. Och kulören sen. Ja. Ni ser ju själva.



Sen såklart. Blodtoppen. En stor stor favorit hos mig. Jag älskar den helt enkelt. Tror knappt att det finns något finare. Lite vildvin i form av små gröna bär livar alltid upp i en bukett. Sen pricken över i. Linda in allt i ett snyggt gammalt papper. Voila!!

Kram på er.
Linda

2 kommentarer:

  1. så vackert så det gör ont

    vackra vackra blodtoppen har jag med (kallar den bloddroppen) .....men tycker du inte att den doftar lite klorin. Tog med den i en bukett till jobbet förra hösten och då var det en kollega med känslig nos som tyckte det "stank" klorin. Ja, hon kan konsten att uttrycka sig om jag säger så..... Håller nog med om att den drar åt dethållet i doft när den kommer inomhus.

    Du har så fint så jag dånar!

    Mvh,
    lottasskaparkraft.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder. Rosornas färg är ljuvlig....blodtoppen därtill..sen gammalt tidningspapper....ja det är så vackert alltihop och på en gammal möbel.Njuter....
    Kram Margareta

    SvaraRadera