lördag 3 maj 2014

Nora














Mitt minne säger mig att jag varit här tidigare. Men det är nog fel. Blandar nog ihop med en annan liten stad. Här är så vackert så jag säger det varannan minut. Kullerstensgator. Trånga vackra gränder. Syrén buskar som täcker vackra plank och grindar och som är galet nära på att slå ut i full blom. Husen är så otroligt fina. Och jag hör mig själv upprepa det om och om igen för A. Loppisar och antikaffärer i var och varannan gränd. Egentillverkad hasselnötsglass. Ni hajar. Jag är förälskad i Nora. Har ni varit här??

Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Jag ska dit i aug med jobbet, ska bo
    utanför på Åkerby någonting. Men vi ska
    in till Nora också, så fina bilder, bådar gott.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Längesedan, men nuuu vill jag åka dit på direkten!!!!! Underbara bilder och kan tro att du är i himmelriket!!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Nej, jag har inte varit i Nora, däremot i Öregrund i Roslagen som jag trodde att bilderna var ifrån innan jag läste Nora. Det kanske var därifrån du fick din déjà vu? :)
    Kram Cathrine

    SvaraRadera