måndag 21 april 2014

Galet bra!!



Men jisses alltså. Vilken Påskhelg blev inte detta egentligen.



En sol som varit så där galet sommarvarm och som väckt hela mig och trädgården till liv. Bara tanken av det som vi nu har framför oss. Det gör att jag hoppar av glädje.



Det är är ju alldeles underbart. Maj möter oss snart. Och jag ä l s k a r verkligen det som komma skall.



Men den här helgen. Som varit fylld av trädgårdsarbete för min del. Den lever jag på länge. Galet länge!!

Kram på er.
Linda

4 kommentarer:

  1. Underbart var ordet. Glad i själ och hjärta. Ditt växthus skulle jag tacka ja till vilken dag som helst!

    Jag grävde och grävde.... bygger ut mitt grönsaksland.... så nu är det en plätt som väntar på min design. Vaknade kl 3 inatt och tänkte och tänkte och tänkte om igen och igen. Blev smått tokig på mig själv.

    Mvh, lottasskaparkraft.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Åå vad jag gillar alla dina stråkorgar. Så härlig tid nu med alla dessa soliga vårdagar man kan tillbringa i trädgården. Hoppas pigga på mig fort så jag hinner med det jag tänkt. Annars får jag sätta maken i arbete;)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Oh, so beautiful sun washed pictures of a dream(ing) garden!!!
    Love them all
    Have a wonderful time
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Det er IKKE bare påskeværet som har vært galet bra - det er nemlig du også!!!Blir stum av beundring av bildene dine og omgivelsene dine,det du skaper!!!Du beriker dagen min!
    Toveklem:)

    SvaraRadera