tisdag 25 mars 2014

Trädgårdsmässa



Var ni och besökte Trädgårdsmässan under förra veckan? För mig och min bästa vän är det en av vårens höjdpunkter. Ett måste med andra ord.



Alltid lika kul och inspirerande.
Vilket fantastiskt jobb som alla utställare lägger ner på sina montrar. Allt för oss besökare.



Man vill ju handla allt och lite till. Vi brukar ofta hitta lite udda o c h stora grejer. Så när vi väl är klara brukar det finnas lite problem att ta oss därifrån.



Händerna räcker liksom inte till. Men av någon anledning så lyckas vi. Märkligt men sant. Och en del ord och blickar får vi efter vägen.



Nu får vi vänta i ett helt år på nästa mässa. Och om jag säger som så. Då ska det inhandlas en stor julros. Den ska få plats då. Det har jag bestämt redan nu.



Men nu njuts det av årets inhandlade prylar och blommor. Och ja jag älskar trädgårdsmässan!!

Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Åhh vilka bilder o så mkt vackert!!! Du delar verkligen inspiration!!
    Har följt dej genom mässan på instagram!! :)

    VarmaKramarElin

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Vilka underbara mässbilder, förstår att det är som en dröm att gå där
    och att ha begäret är svårt att stoppa hihi.
    Nyfiken på vad du köpte med dig? Dom där rostiga bilarna, wow så snyggt
    att plantera i!
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Åh vilka underbara bilder! Måste varit hur kul som helst att vara där!
    Tack för inspirationen
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Håller med! Har åkt i många år och det har blivit som ett gift! Tycker att det är en bra start på trädgårdssäsongen. Åker även till Sofiero i Augusti varje år och kan verkligen rekommendera detta om du inte varit där. Tack för inspiration. Jag kan väl erkänna att jag inte har så gröna fingrar som du men älskar det gröna! Eva Salomonsson

    SvaraRadera
  5. Kul att du också verkar gilla trädgården från Hovdala Slott! Fantastiskt vacker och luggsliten charm! Trädgårdsmässan när den är som bäst och ger inspiritation som varav länge (märker det på mig själv när min blogg plötsligt blir en "trädgårdsblogg). Kram!

    SvaraRadera
  6. O så härligt...rena drömmen ju. Hoppas du fick med lite fint hem :)
    Ha de bäst från Maria

    SvaraRadera