fredag 28 mars 2014

Luktärt



Hur gör ni med era Luktärter? Förodlar ni eller sår ni på friland? Efter att jag blötlagt mina och stoppat ner dem i jorden, så får de växla med att vara ute på dagarna och tas in över natten. Om jag nu sår vid den här tiden. Vilket jag nu har gjort. Och jag hoppas på tur. Om ett par veckor kommer allt som jag förodlat att få komma ut i växthuset. Det brukar funka bra. Men det ska erkännas att jag ibland inte vågar titta på plantorna efter en småkylig natt. Men. Peppar peppar. Jag håller tummarna även denna vår!!

Kram på er.
Linda

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som oliver, häftig bild.
    Kommer bli många fina blommor av alla
    dessa "oliver"...fniss
    Ha en toppenhelg
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Har njutit en stund bland alla vackra bilder! Ha en riktigt trevlig söndag! Kram Nina

    SvaraRadera