onsdag 15 januari 2014

Trädgårdsdrömmar



Har ni några trädgårdsdrömmar till kommande säsong?
Jag tycker det är så himla skoj med själva planeringen av hur köksträdgården och övriga rabatter och växthuset förstås ska se ut med alla blommor och ätbart!
Alltid alltid så finns Jätteverbenan hos mig. Ingen sommar utan den. Den är magisk och med sina långa ståtliga stjälkar får hon både mitt och fjärilarnas hjärta att svämma över. I år ska det vara ett h a v av den här godbiten. Jag klickade hem lite fröer från Runåbergsfröer och då bla. denna. Jag hoppas verkligen på att jag lyckas med att få till kanon exemplar. Sen är det ju kronärtskockan alltså...den ska också bli bra. Väldigt bra dessutom!!

Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Jaa, den måste jag testa! Så kul att vi äntligen är på rätt sida nyåret, så att det snart är dags!!

    SvaraRadera
  2. Jag är djupfryst av all snö så jag
    hakar på samma dröm. Jätteverbena
    sa Bull. Får tänka ut var jag ska så bara.
    Kramar/AM

    SvaraRadera