fredag 6 december 2013

Adventskalender



Som barn minns jag hur min farmor och jag gjorde adventskalender till mig. Det var aldrig så att jag kom dit en dag och så hängde den där. Nej där gjorde vi den tillsammans. Från grunden vill jag lova. Vi sydde, limmade och klistrade. För att sedan slå in paket och haka fast dem på krokarna.
Det går inte riktigt till så här hemma till mina egna barn kan jag säga. Här är det så att till den första December har vi alltid haft besök under natten. ♥

Ha en fin helg godingar.
Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Åh så fin adventskalender ser att den är från walther&co är den från ett tidigare år ?Älskar deras saker passar både till gammal och nytt.
    Ha en fin helg/Kram Theres

    SvaraRadera
    Svar
    1. Therese...den är riktigt gammal. Jag har ingen koll på om de har den kvar, men visst är det en W&co. Jag älskar den. ♡
      Kram
      Linda

      Radera