tisdag 19 november 2013

Kanske en av de vackraste



Med halmstomme och i det här fallet en ganska så stor, vackra grenar med lava, spoltråd, tålamod och känsla. Ja, då kommer man ganska långt. Kanske är detta en av de vackraste kransar jag gjort.



Grenarna, tunna som grova. Täckta med något så vackert som lava, skiftande i grå kulör som ibland vill gå över till dimrosa. Det gör mig knäsvag. Jag kan inte få nog av dem.



Så vackert så jag dör litegrann.



Det går åt en hel del och just denna krans har jag lindat väldigt tjockt av. Och som sagt, det kräver ju sin tid att få till den. Men med resultatet i min hand är det så mycket värt det.
Ut i skog och mark nu godingar.

Tack för att ni finns där ute! ♡
Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Jag tror också det är den vackraste du gjort,
    så fint med laven och den enkla dekorationen.
    Har plockat lite mossa, ska ut idag igen. Kan
    ju komma snö snart...
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Du är helt otrolig med dina vackra kransar och vi får väl se om det går att komma tapetöverens härhemma... :)

    Kraam bästa du
    Petronella

    SvaraRadera