söndag 10 november 2013

Eucalyphtus krans



Ni vet ju att jag är fullkomligt förälskad i kransar. Häromdagen så gjorde jag en krans av Eucalyphtus. Den doften alltså, den är ju bara för härlig. Just på denna så gjorde jag en egen liten tunn stomme av kraftigare ståltråd och lindade bara runt Eucalyphtusen med en tunnare myrtentråd. Eftersom vi går mot adventstider så drog jag till med lite glitter på den här, bara lite lite grann, för att höja den en liten aning bara. Sprayade på lite spraylim och strösslade över lite glitter! Sen klart.

Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Vackert, du kan kalla den novemberkrans.
    Den fick det där lilla extra med glittret som
    gjorde den så fin!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Flott og rustikk krans du har laget. Eucalyptus har så fin grønnfarge, med litt grått i. :) Fint med glitter på bladene.

    SvaraRadera
  3. Så vacker krans, kan tänka mig att den doftar underbart:) Ha det bäst! Kram från Maria

    SvaraRadera