onsdag 2 oktober 2013

ZETAS



Så kom vi då äntligen dit. Igår fylldes våra hjärtan av så mycket kärlek. Så mycket skratt. Så många fina möten. Tack finaste ni på Zetas. Vilken enorm energi det ger av att vara på den här underbara platsen. Kulörerna som sprakar i de vackraste fyrverkerierna just nu alltså. Jag finner inga ord för allt det vackra.



Har ni ännu inte besökt denna pärla i Stockholm då är det verkligen dags. Jag lovar, ni blir inte besvikna. De är bara bäst på det som de gör helt enkelt.
Fler bilder kommer. Jag verkar visst ha lite problemas just nu här på bloggen.

Kom ihåg att jag även finns på instagram under @arstidensbasta

Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit där, så ös på med
    bilder. Jag har också märkt att det tar tid
    och lägga upp bilderna.
    Ha en fin dag vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Oh det där ser riktigt mysigt ut! Bor i Småland så är inte uppåt de där trakterna så ofta, får njuta av dina bilder istället. Är det Victoria Skoglunds ställe det där eller? Hon som brukar vara med på Nyhetsmorgon ibland och prata om trädgård?
    Ha en skön dag
    //bara anna
    annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Vackert! Har hört mycket fint om denna plats. Dit får vi åka när vi är i Stockholm nästa gång :)

    <3 Jennie

    SvaraRadera