söndag 6 oktober 2013

Mer Zetas



Det är ju verkligen så att den här platsen är en av de vackraste jag vet. Jag tjatar och tjatar, hoppas ni inte blir uttråkade...men platsen måste bara upplevas. Måste.




Den här helgen har de höst marknad. Gissa om jag skulle vilja vara där. Nästa höst, då ska jag vara på plats. Jag som många andra följer det här gänget på Instagram och jag lovar att det ser riktigt mojsigt ut.





Vi hade iallafall en sagolik dag på Zetas tidigare i veckan. Ni vet en sån där dag som man lever på länge och som ibland behövs plockas fram.





Ni ser ju själva. Man får ju andnöd av precis allt som finns....




Jag längtar redan till nästa besök. Det blir till våren. Om det nu inte skulle kunna bli en julmarknad också där emellan. Det skulle nog vara en dröm. Julmarknad på Zetas. Det kanske blir så helt enkelt. Hoppas kan man ju göra iallafall.

Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Ja du, julmarknad där slår nog det mesta.
    Det är lätt och bli förälskad i detta fina ställe.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej

    Så många fina vilder.
    Just Zetas har jag alltid velat beaöka men har inte varit sär än.
    Dom verkar ha massot ac fint.
    Harvsett dom på mässan förut... Mycket fint !

    Ha en fin höst vecka! kram

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder och jag kan tänka mig att en julmarknad inte går av för hackor....

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera