torsdag 19 september 2013

ZETAS Finsmakarens Trädgård



Men hörrni. Detta är ju för bra för att vara sant. Hur bra som helst för oss långväga gäster, som inte har allt för lätt att bara kasta sig i bilen för en dag på ZETAS. De har nämligen öppnat en webbshop. Ni hittar den här.





Jag har ju lyckan att jag och bästa Mia snart ska till och åka till den här guldgruvan som ligger oss så oerhört varmt om hjärtat. Har ni inte varit där så kan jag varmt rekommendera er till att göra en tur dit. Ni ser ju själva på bilderna. Galet fint. Så där måste nypa mig i armen fint.






Nu ska jag njuta av en tyst morgon i huset, tända lite ljus och öppna min favoritbok. En trädgårdsmästares väg, alla foton tar mitt hjärta med storm. Att den sedan har en personlig hälsning till mig när jag fick den signerad, ja det gör mig galet stolt.

Ha en fin dag godingar.
Kram
Linda

( jag vill passa på att säga, alla foton i detta inlägg är av Pontus Skoglund )

8 kommentarer:

  1. Så fina stolar på bild ett, både
    dom och bordet är rena drömmen.
    Tack för tipset om webbshopen, den
    ska jag genast kolla.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder och vilken lycka att det finns på nätet nu också! Du tar också galet vackra bilder! När kommer din bok?

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  3. I love your style and the colours you use. Please be welcome to
    visit my blog too, perhaps you like it ...

    Greetings from Gea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Bea, i'm so happy to hear that. ♥

      Radera
  4. Zetas är verkligen en pärla! T A C K för vacker blogg!



    Lydia

    SvaraRadera
  5. Detta magiska ställe....... ♥
    Känslan är obeskrivlig när vi är på väg dit, så fyllda av förväntan och nyfikenhet!
    och på väg hem sitter vi och bara njuter och kan inte fatta att vi just varit där...
    För oss är det en oas att hämta energi, få tips och råd.

    Snart är vi där igen ♥ längtan är stor!

    Kram M

    SvaraRadera
  6. Så sant så sant goding... det närmar sig nu! ♥♥

    SvaraRadera
  7. Åh, älskar Zetas! Måste åka dit snart igen känner jag nu efter ditt inlägg :)

    SvaraRadera