söndag 1 september 2013

Inne på en bakgård



Jag har ett fikonträd i växthuset som jag är upp över öronen helt förälskad i. Tycket nog att det iallafall är ganska så stort och för första gången så kommer det nu att bli skörd under hösten. Hur stort är inte det?
Men i somras när vi var på Gotland..då ni. Inne på en bakgård i centrala Visby bland underbara kullerstenar, där,där stod detta fantastiska fikonträd. Jag tror nog att jag dog litegrann just då, det var så himla fint. Genast så kändes mitt egna väldigt väldigt litet...

Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Gotland har mycket bättre förhållande
    än Dalarna, jag tycker det är suveränt
    att du lyckats få fikon på ditt träd.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Underbar bild! Jag har länge tänkt köpa mig ett fikonträd, men har ej blivit färdig att göra det.
    Det får bli nästa år!
    Lyckans dig som får en liten skörd på ditt träd i år!
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Åhh, tiden är knapp och har missat lite härinne! Älskar dina bilder och den där soppan.... Mums!!!!

    Coolt att ha ett eget fikonträd! Impad!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera