tisdag 20 augusti 2013

Tid för kransar



Den här tiden är väl för underbar? Äntligen säger jag bara. Tid för kransar. Som jag har längtat. Det här med att bara få stå och binda en krans, det är bland det bästa jag vet. En sån lycka att för en liten stund bara få försvinna in i den känslan. Först ut blev vildvinet. När den får sina små bär blir jag som ett barn på Julafton. Här måste skapas!

Tusen tack alla Ni för så fina ord och kramar i mitt förra inlägg. Vi kämpar på!
Tack än en gång.

Kram
Linda.

3 kommentarer:

  1. God morgon !

    En fin sådan !
    Tack för inspiration !
    Tror du att man kan binda av rönnbär ?
    Vart hittar man sådant som du har ?

    Ha en fin vecka !

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst kan du binda av rönnbär! :))
      Vildvin finns att köpa som du planterar i trd.Lycka till.
      Kram
      Linda

      Radera
  2. Så fin, dina kransar är alltid så
    fylliga och vackra. Bra idé och ta
    vildvin.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera