söndag 7 juli 2013

Måste nypa mig i armen



Jag har varit här. På riktigt. I Villa Belleveu. Jag tror jag dör litegrann. Åtminstone måste jag nypa mig i armen.




Prinsessornas mamma la ner typ hela sin själ för mig igår. Ja, mannen i huset var med på ett hörn han också för den delen. För mig. På vilket vis ska Ni få se en annan dag.
Hur som helst. När jag svänger in på uppfarten till detta underbara hus så måste jag sitta kvar i bilen en stund. För att ta in. Ta in allt det otroliga som finns framför mig.
Så in i bängens fint förstår ni.



Själv skulle jag vara nöjd om jag så bara hade lekstugan.




Men där gick vi och jag fick uppleva och suga in. P jag lever på den här rundturen ett tag ska du veta.
Vill ni kika mer så hittar ni henne här.
Tusen tusen tack du fina Pella för hjälpen.

Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Huset är fantastiskt, kan tänka mig
    att du fick se mycket fint. Det var
    jätteroligt och se dina foton, du är
    en duktig fotograf Linda.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Haha!
    Gulliga Linda! Du är så himmelens snäll du... :) Ska bli spännande att se dina grejer sen, för det stod ju liksom "LINDA" på dem!!!

    Söndagskraaaaam
    Pella

    SvaraRadera