torsdag 11 juli 2013

Det kommer mera



Men hörrni. Här kommer då resten av mina skatter som hittat hem till mig. Alltså. Kan ni förstå den totala lyckan? Jag har ju sedan tidigare en sådan här stor grislampa, men helt i zink. Dock så saknar den dubbelbågen under, så att därför känns det extra skoj på dessa att den finns där så att säga. Den gröna ska få bo ovanför köksbordet har jag bestämt mig för. Den är ju verkligen to die for så att säga.
Love räcker nog knappt till här.

Ha det gott godingar!
Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Vilken tur du hade, svårt och fatta
    hur din vän kunde skiljas från dessa.
    Den gröna kommer ändra hela köket,
    det är den typen av detalj. Superduperfint!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Haha! Kommer bli SUPERFINT hemma hos dig!

    Kraam
    Pella

    SvaraRadera