söndag 16 juni 2013

I köksträdgården just nu









Ja, det är så det ser ut just nu i Köksträdgården. Iallafall delar av den. Det verkar som om det är ett bra år i år så att säga. Peppar. Peppar. Det växer då för fulla muggar och mer där till. Ingen är lyckligare än jag. Jag tror att jag lyckats bra denna säsong. Tack vare en hel del hästskit, sol, regn och lite pyssel. Det är ju ett pussel det här som verkligen ska passa ihop. Än så länge ser det riktigt bra ut som sagt!

Kram på er godingar.
Linda

6 kommentarer:

  1. Så fint du har med alla växtstöd och
    vackra detaljer. Och det växer bra iår,
    har varit lite fuktig varm luft ett tag,
    det gillas av växterna.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Åh så fint! Vilken härlig blogg du har med massor av inspiration och fina bilder, kul att ha hittat hit!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Titti!

      Välkommen.
      Kram
      Linda

      Radera
  3. Blir så inspirerad till att plantera mera då jag ser dina bilder :)

    SvaraRadera
  4. Har äntligen läst ifatt och njuter av dina vackra och härliga bilder! Skrattar och ser dig framför mig när du plockar och gräver upp förgätmigej för glatta livet! Det gjorde du rätt i förresten! Den är förbaskat vacker, den där blomman... :)

    Kraam på dig!
    Petronella

    SvaraRadera
  5. Åh så underbara bilder du bjuder på, älskar din inspiration den ropar bara på mig.
    HA en fin dag/Kram Theres

    SvaraRadera