onsdag 5 juni 2013

5:e Juni



Idag är det 37år sedan jag föddes. 37 år, känns galet längesedan ju mer jag tänker på det.
Jag tillhör den kategorin som älskar att fylla år. Då menar jag inte den biten med att man får paket, även om det såklart alltid är lika skoj med paket. Jag tänker så här. Jag känner en enorm glädje och lycka att få fira min födelsedag, år efter år. Tacksam liksom, tacksam över att få vara lycklig och må bra. Inte alla som får ha den lyckan. Där är anledningen och rena rama sanningen till den här 37-åringens inställning till livet och hennes födelsedag....

Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Grattis! Det var fint skrivet- det är ju liksom det; livet, som man firar! / mittlifjennyaberg

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis Linda, hoppas
    du hade en toppendag.
    Jättevackert foto på dig
    Massa kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera