lördag 25 maj 2013

Tällberg del 1
















När vi var i Tällberg förra helgen så fanns kameran i min hand konstant. Tänk så roligt det är att fota alltså. Jag ger mig aldrig, många kort ska det vara, på samma sak, så det bara är att välja sedan. Det gillar jag!
Jag gillar även Tällberg, så där galet mycket så det pirrar i hela kroppen. Men håll med, visst är det något speciellt med den här lilla byn....hjärtat tar den till sig med en gång, för att stanna där inne på heltid. För alltid! Jo minsann, så är det.

Njut nu av helgen alla godingar. Här blir det jobb och jobb. Men ikväll ska min äldsta dotter ha tjejmiddag i växthuset, hur gulligt som helst. Sen är det min tur att dra iväg på galej, vänner från gymnasietiden är det dags för ikväll. Hur kul som helst. Mycket skratt och snack vill jag lova.

Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Åååå....Tällberg är så otroligt fint.Samma telefonkiosk med kurbitsmålning finns också i mitt "fotoalbum"...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Gomorron, då sover du nog nu. Hoppas
    du hade en rolig kväll. Fina bilder
    från Tällberg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ja, Tällberg är som en saga! Hoppas du hade kul med gymnasiekompisarna också! Och, hallå, tjejmiddag i växthuset, lät inte så dumt.. :)

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera