onsdag 29 maj 2013

Laddat med ZETAS från topp till tå


( min egna sjuuukt goda rabarberpaj )


Igår mina vänner, befann jag mig på ZETAS med bästa Mia. Herregud, säger jag bara. Har ni inte varit på denna trädgård så är det verkligen ett måste för den trädgårdsintresserade. Ett måste. Alltså den är ju bara helt makalöst vacker och allt så otroligt fint arrangerat så det sprätter i hela kroppen av köplust. Utbudet är banne mig enormt. Som vanligt kom vi hem med mycket smått och gott. Mycket som ska ner i jorden då förstås, som förhoppningsvis ska växa sig stora. Sen är det ju det där med deras trädgårdscafè. Ohhhh, säger jag bara. Hur är det möjligt att kunna välja, jag vill ju verkligen ha allt....jag valde till slut. Penne med nån smaskig ost, grillad zuchini med rostade pinjenötter och rucola. Gott? Bara förnamnet. Avlutade med en sjukt god kaka, med en blandning av apelsin, mazarin kaka med en frö och nöt tosca topping..... ZETAS levererar med andra ord. Den här dagen lever jag på länge....

Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Rabarberpaj är så gott!!!
    Och dit måste jag åka nån gång
    Ha en härlig dag
    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Jag vet!
    Zetas är otroligt fint och inspirerande!
    April, maj har jag varit där nästan 1 gång i veckan! Man blir smått tokig där!
    Djuuuuupa hål i plånboken, om man säger så...

    Ha det så gott
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  3. Så sant sånt med de djupa hålen Blommiga Rutan..... ;)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Jag blir lyrisk av och läsa, undrar
    hur jag skulle bli om jag kom dit!
    Ska till Stockholm i nov, då ska jag
    boka in ett besök.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Vilken smaskig paj och underbar bild! Zetas verkar vara fantastiskt, skulle förmodligen bli helt gaaaalen... :)

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  6. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips.

    SvaraRadera