lördag 13 april 2013

Trädgårdsmässan



Att få ha lyckan att åka på Trädgårdsmässan med sin bästa vän och ha så där fantastiskt kul och göra fynd tillsammans så man blir så där härligt nöjd och glad i hjärtat.



Det är för mig en ren lycka. En guldkant på tillvaron helt enkelt. Visst saknade vi Zetas, det gjorde vi, det ska jag inte sticka under stolen med. Men det finns ju så mycket mer att upptäcka där bland alla montrar.



Där den ena efter den andra överträffar varandra. Där vi lockas att köpa både det ena och det andra. Om sanningen ska fram så för mig och min Mia så stannar det oftast inte vid att bara se.
Vi shoppar järnet. Är så där lagom fullpackade när det är dags att börja dra sig tillbaka.



Fyllda av så mycket inspiration så vi nästan spricker. Funderar en sista gång, innan det är dags att lämna. Har vi allt? Har vi glömt att gå tillbaka till någon monter för att köpa det sista?



Förmodligen inte. Vi beger oss till bussen. Packar in allt och lite till. Pustar ut. Lyckliga.
Det är ju bra trevligt med mässa alltså. Precis då börjar vi planera för nästa lilla tripp.
Slutet av Maj, Zetas!
Det bubblar i oss redan.

P&K
Linda

6 kommentarer:

  1. Jag förstår och känner verkligen din lycka över att ha varit där på mässan...ibland är Stockholm väldigt avlägset (trots att 2 av våra ungdomar bor och jobbar där)Så jag tackar för att du delar med dig av fina bilder så att även vi andra får inspireras lite!
    Ha en fin helg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. WOW så skoj ! Underbara bilder,Ha en härlig lördag underbara du.Kramar Rita .

    SvaraRadera
  3. Men, jag dööör! Jag förstååår att ni rusade runt som galningar och knökade bussen full! Hur kan man INTE låta bli liksom! Ska bli så kul att se lite av vad du köpte sen...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  4. Vilka bilder, ni har varit i
    himmelriket ju! Och vilket läckert
    golv på första bilden.
    Inatt har det snöat här, jippie!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra montrar. Nu längtar jag ännu mer efter vår och sol.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Nog är man glad och nöjd i hjärtat...
    Helt underbart att få gå med sin bästa vän/"syster" på trädgårdsmässa ♥

    Så mycket fint vi sett och sån lust man får att sätta spaden i jorden och fixa i trädgården!

    Längtar redan tills vi ska på nästa resa! Zetas när butiken är proppfull av blommor, frön, buskar, träd....

    Tänker än en gång vilken tur jag har som fått träffa dig min underbara fina bästa Linda!!!

    Du vet hur glad jag är att du finns i mitt liv ♥

    Kram M.

    SvaraRadera