måndag 22 april 2013

Trädgårdshelg



Milda Matilda säger jag bara, jag beställde en trädgårdshelg och det fick jag. En helg som i stort sett bara innehöll trädgård och jag gillart till tusen.
Dock blev projekt riva sandlåda en aning jobbigare än vad jag trodde. Varför bestämde jag en gång i tiden att vi skulle ha en stooor sandlåda? Den frågan ställde jag mig själv några gånger igår. Men nu är den med innehåll borta från vår gård och mina armar är fortfarande en aning förslappade. Trots det så fortsätter jag tema trädgård en bit in på denna lediga Måndag också.
Att få jord under naglarna måste vara det bästa som finns.

Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Låter som din bästa tid på året är nu och framåt! Härligt med växter och trädgård!
    Ha en fortsatt skön måndag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Här har det också donats i trädgården i helgen, solsken och vårvärme gjorde en verkligen på gott humör!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Då när ni byggde sandlådan var det nog en lysande idé, men sånt kan ju ändra sig. Bra att den är
    borta, det var bra jobbat.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Ohh, toppen att jag kikade in just här hos dig nu när det talas sandlåda. Vi som ska ha en snart och nu kan jag lova att det blir på vår första linje.....en liten variant. Och egentligen är det ju bara några år och oftast inte så många barn samtidigt så då behövs inte så stor. Nä, nu blir det banne mig en liten en:))

    Håller med dig, skit under naglarna nu i form av jord är guld

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Helt klart det bästa som finns! ;)

    SvaraRadera