måndag 1 april 2013

Påskmys



I Påsk så har vi varit i Hälsingland och njutit av en strålande vårsol. Tänk så mycket bättre allt blir med fint väder. Vi har varit på isen och åkt längdskidor, man blir ju lite skraj till en början av att vara på isen. Men med tanke på att hålen vi fick göra för att pimpla var på 80-100cm så vågar även en sån som jag att ge mig ut på isen. Fisk fick vi, eller äldsta dottern fick. Tre abborrar så små så jag lovar att alla skulle få plats i en makrillburk och med tanke på att hon släppte i dem varje gång så skulle det inte förvåna mig om det var en och samma som fastnade på kroken varenda gång. Sen är det ju det här med skoteråkning alltså...mina barn äääälskar det! Vi har åkt hur mycket som helst.
Vi hann även med ett besök till Järvsö för att åka slalom, gillade det stället. Enkelt och bra ordnat. Jag var riktigt imponerad av alla vackra hus och gårdar där alltså....jisses så vackert.

Hoppas er Påsk varit bra hos er allesammans.
Nu dags att ta tag i all tvätt, det är bland det värsta som finns efter en semester.
Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Det är jätteroligt och pimpla, synd
    att det var små abborrar, det är så
    gott. Men så härligt ni har haft det.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera