onsdag 17 april 2013

Hortensia



Hortensia, en av mina favoriter. Den är ju så vacker och möjligheterna med den är oändliga. Gillar den på alla sätt och vis. Som här i kruka, ljuvlig som snitt, som buske ute i trädgården.



Att få ha den ute som buske är ju rena drömmen med tanke på att jag sommartid verkligen älskar att knata runt i trädgården för att göra buketter. Med hortensia som bas kan det aldrig bli fel i slutändan av en bukett.



Mer Hortensia åt folket säger jag bara!

Kram på Er.
Linda

5 kommentarer:

  1. Håller med dej att hortensian är himla fin!Ha en skön och härlig onsdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Absolut, den är såå himla vacker! Kul att få se mera trädgårdsmässebilder också! Måste verkligen som att gå omkring i himlen...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Den vita är finast, blommorna
    är som vita moln. Jag har planterat
    ut ljusrosa, dom ändrade färg till blå.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Nu har jag kollat runt på din underbara blogg!!
    Här fastnar jag länge,länge och inspireras av allt vackert!
    Ha en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Tack snälla Jenny, så glad jag blir!

    Trevlig Helg.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera