lördag 6 april 2013

En bukett



Jag kom ju på att jag glömt att visa er en bukett som jag gjorde strax innan påsken. En födelsedagsbukett helt enkelt.



En mix av olika speciella tulpaner, fjädrar, vide, björkris, band och allt möjligt trevligt som går att stoppa i en egenkomponerad bukett.



Hon som fick den blev iallafall överlycklig och tyckte att jag var lite smått galen som gav henne denna bukett. Inte ett dugg galen tycker jag.



Den uppskattades väldigt mycket. Den blev fin, tycker till och med jag som är skaparen av hela påskbakelsen!

Hoppas helgen är bra. Min är då strålande!

P&K
Linda

5 kommentarer:

  1. Så vacker, vad duktig du är:) Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Sikke da en smuk buket :o) så skønt med sådan en til weekenden... Rigtig dejlig weekend - kram herfra

    SvaraRadera
  3. Helt underbar ...förstår att personen som fick den blev stum av lycka....Jag längtar så efter egna blommor att göra fina arrangemang av !
    Må så gott.
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad myysigt att grädda och äta våfflor utomhus och vilken underbar rosa bukett! Duktiga du! Nu måste jag bara göra våfflor, endera dagen...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  5. Bara så himla underbar bukett .Mysigt att grädda och äta våfflor ute.Ha det gott fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera