tisdag 2 april 2013

by Burin



För en tid sedan kom det ett alldeles fantastiskt vackert paket till mig på posten. Ingen överraskning så, jag visste att paketet var på gång med tanke på att jag själv klickat hem det så att säga. Men att få ett fint paket adresserat till en själv är ju aldrig fel.



Snacka om att bli förälskad. Min nya plånbok eller väska, från by Burin, kalla den vad du vill, den är iallafall huuuur snygg som helst. In Love, det är bara förnamnet!

Ha en fortsatt bra vecka.
Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Så snygg modell, och så
    härligt skinn.
    Stor kram och heja FBK
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig påskhelg ni har haft! Och fint väder vareviga dag, antar jag! Härliga bilder och din nya väskplurra är underbar!!!!!!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera