fredag 19 april 2013

Alltså den doften



Har ni någonsin haft lyckan att få kliva in i ett mega stort växthus, där det odlas penseèr i mängder och där kulörerna blir en sagolik regnbåge?
Den lyckan har jag varit med om, många gånger dessutom.
Alltså den doften. Det är näst intill så jag smäller av, det doftar så in i vassen gott så det går inte ens att finna ord. Prova med att stoppa ner näsan i en, så får ni se. Dubbla den doften sedan med allt och lite till, då kanske ni förstår...

Nu väntar en ledig helg, med fint väder hoppas jag. Då ska jag banne mig vistas i trädgården och växthuset så jag nästintill storknar, om det nu är möjligt för en trädgårdsnörd som mig. 

Hoppas att ni alla får en fin helg.
Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Jag vet preciiiis vad du menar!!
    Jag har haft förmånen att hjälpa till hos vänner till oss som jobbar inom branschen, den varma doften av tusen och åter tusentals penseer är obeskrivbar!
    Eller att stå i deras "Mårbackahus" och ansa dessa skönheter en hel dag.
    Man blir vimmelkantig av lycka! ❤
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Åhh, visst är det underbart! Älskar penséer och alla vackra färger!

    Ha en underbar helg i trädgården!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera