söndag 10 mars 2013

Plus några år till



Ett stort stort fång med ranunklar vill jag ge idag till min finaste vän Mia.
Hon fyller år idag, typ 23 hörde jag henne säga, plus några år till.
(med betoning på plus)
Vi delar så oerhört mycket.
Vi finns här för varandra, alltid, oavsett vad.

Jag är så otroligt glad över att hon finns vid min sida i livet.
Så älskade finaste syster, stort grattis på din dag idag.

Tack alla ni som tittar in här, ni värmer mitt hjärta. Nu är det dags att förbereda denna kalla soliga Söndag. En dag i slalombacken ska det bli minsann. Härligt!

P&K
Linda

6 kommentarer:

  1. Vilka vackra blommor och idag blir det nog en perfekt dag i skidbacken! Härligt!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Bara så underbara blommor.Vackert och fint skrivet.Ha en skön söndag underbara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ha det gott i skidbacken och visst är det härligt med riktig vänskap:) Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Tack snälla Linda!

    ja du får ju nästan dubbla siffran....;)

    Du vet hur glad jag är över att du finns i mitt liv ♥ att vi lärt känna varandra! Du är verkligen som en syster för mig.

    Så mycket kul vi gjort och kommer att göra, nu snart trädgårdsmässan! Vi är lika små tokiga du o jag...

    Stor kram och tack finaste!

    M.

    SvaraRadera
  5. Tittar för bi en sväng, tack för inspirationen! Kram Petra
    www.romantiskahem.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Finaste finaste Mia.....kärlek!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera