lördag 16 mars 2013

Helg



Jo, mitt Flora konto är högt just nu, jag vet. Men den här tiden kan jag verkligen inte låta bli att köpa dem. Att ha blommor hemma på sina utvalda platser gör mig glad. Så enkelt är det. Och kommer alltid att vara. Så lite som gör så mycket, för mig.
Hoppas att ni alla har en alldeles strålande helg i kylan. Min består av jobb och 40-års kalas.
Samt att klura ut om maken menade allvar om svågerns födelsedagspresent till nästa vecka..... en tur på Islands hästar.... liiiite otippat val från A kan jag säga!!
Men lite kul skulle det allt vara. Framförallt att få se hela härligheten....

Kram på Er.
Linda

4 kommentarer:

  1. Så fina irisar, vårblommorna
    verkar vi få ha inne ett bra tag.
    Rolig present, och bra hästar som inte
    är så himla höööga.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Ja här köps det mycket blommor .Vilken kul present att rida på små Islandshästar.Ha en härlig lördag fina du .kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Sån vardagslyx tycker jag du ska unna dig :-)
    man blir glad, pigg och en helt underbar fru/mamma av det! och det gillar alla.

    Är det F som fyller? Tur du är lite allergisk så slipper du rida och kan se härligheten från marken!


    Kram M

    SvaraRadera
  4. Jo, visst är det F Mia!

    Förstår du hur kul det skulle vara att se....som sagt tur att man själv får täppt näsa.. :)

    Kram

    SvaraRadera