måndag 25 mars 2013

Äntligen vårkänslor



Vilket oslagbart väder den här helgen bjöd på. Trots att vi varit på fyra kalas under helgen, så känns det som om vi bara varit ute i solen och njutit.



Att bara vara och tanka sol. Det är livet det. Tända grillen för att sedan slänga på lite korvar som får bli dagens lunch. Det mina vänner, det livet älskar jag. Sen har jag väl inte bara suttit i en stol rakt upp och ned. Det är kanske inte riktigt min grej.



Mitt växthus har fått sig en omgång under denna helg. Där inne är nu så städat och fint. Nu väntar jag på att nätterna ska bli mindre kalla, så jag kan sätta igång på allvar där ute med odlingen. Mitt fikonträd vill jag också gärna ta ut, men nätterna är nog för kalla ännu. Men äntligen vårkänslor säger jag bara!

Kom ihåg att ni även kan följa mig på instagram, @arstidensbasta.
Nu väntar en ny dag, ny vecka. Min börjar med en riktigt lång härlig PW.
Nu kör vi!

P&K
Linda

7 kommentarer:

  1. God morgon på dig !

    Oj så fina och Ljuvliga bilder !
    Härligt ! :)
    Så skön helg. Vet du att jag älskar sådant liv jag med :)
    Men håller med dig att man kan ju inte bar sitta heller. Det ör nog inte helt min grej heller.
    Men på snickar fronten har det vart lugnare.
    Mycket mys, god mat och bakning med familjen har det blivit i helgen.

    Skönt med Solen ! Så som man har längtat efter den.

    Ha nu en fin Påsk Vecka!

    och kram från mig

    SvaraRadera
  2. Hvilken skønne billeder - Herligt :-)
    Rigtig fin blog du har her...

    Skønt når solen er fremme og jeg er enig i at livet er skønt med grillen tændt og når sommeren står på sit højeste :-))

    Rigtig fin mandag - kramer

    SvaraRadera
  3. Ja men visst är det härlig nu med klarblå himmel och SOL. Jag satt faktiskt bara upp och ner igår en stund, men jag var tvungen att ta fram boken, det gick inte annars;)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Alltid lika roligt att kika in till dig, underbara bilder du bjuder på. Ha en fin dag/Theres

    SvaraRadera
  5. Ääntligen har jag tittat ikapp på din fina blogg! Blir tokstressad när man inte hinner med allt man vill! Åhh, säger jag bara, vilka underbara bilder och tittar min in till dig! På din blogg är det redan vååår!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  6. Solen har värmt bra nu under helgen,
    äntligen kan vi greja ute och grilla.
    Underbara tusenskönor du har.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Ja det har varit riktigt soligt och härligt. Idag har det inte varit så kyligt heller.
    Snart så:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera