söndagen den 3:e februari 2013

Porslin



Jag har en speciell relation till porslin. Jag älskar porslin i alla dess olika kulörer och former. Men främst tror jag nog minsann att jag är galet förälskad i skålar och uppläggningsfat. Jag är verkligen en av dem som inte kan få nog av dem. Just det, kannor också. De har jag också en hel drös av.



Märkligt egentligen att just porslin kan vara så himmelens viktigt för mig. Det är vackert att se på samtidigt som det är en fröjd att få lägga upp maten eller bakverk på något vackert också.
Så känner jag!

Nu dags att börja preppa för dagens arbetspass. Ha det gott alla fina.
Kom ihåg att jag även finns på Instagram, arstidensbasta.
Kram
Linda



5 kommentarer:

  1. God morgon ! :)

    Jag tror inte att du är helt ensam om det ;)
    Här har du också en sån som älskar av all slags porslin, uppläggningsfat och kannor och just skålar :)
    Der är precis som du säger . Tänk bara att få bullar på en fin fat eller bara frukt.

    Jag gillar även blanda gammalt med nytt. Och även Keramik är fint med :)

    Så fina bilder från dig. Så fint kök ni har.
    Hörligt med den röda Kitchen Aiden :)

    Ha nu en toppen jobbar söndag! :)

    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Fint porslin, och ett underbart
    fint kök också.
    Skön söndag till dig
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Bara så mycket härlig porslin och ett underbart kök .Ha en skön och mysig söndag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag tycker att du kök är så fint! Jag också ålskar porslin..jag försöka finna gamla porslin alltid i loppis..i går senast..:)

    SvaraRadera
  5. Underbart kök du har och visst är det härligt med fint porslin! Kan inte heller få nog, till N:s förtret... Älskar din röda Kitchen AId! Tokavis!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera