lördag 12 januari 2013

M



Det är så sant. Det här med vänner. Nu menar jag verkligen r i k t i g a vänner. De finns där i sin egna lilla koja, följer sin vardag. Ibland kan det gå dagar eller kanske veckor innan man hör något av dem eller hör av sig själv. Trots det så vet man att de finns där. Alltid. Oavsett vad.
Jag är så oerhört tacksam,  det går inte att beskriva i ord hur mycket M betyder för mig. Mia är den finaste jag vet. Vi är så lika på något vis, på det absolut bästa sätt det går att önska med en vän. Jag kan inget annat säga än att hon är som en syster för mig. Likaså är jag en syster för henne. Alltid. Kärlek och Respekt till dig du älskade M.

Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Riktiga vänner ska man vara rädd om! Vad härligt att du har en i Mia!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Riktiga vänner växer inte på träd. Dem ska man vårda ömt. De är guld värda! Och så härliga att ha! :)

    SvaraRadera
  3. God morgon !

    Så fint du skriver !
    Håller mdd dig.... Det viktigaste är inte att ha massor av vänner outom precis såna som du beskriver.
    Jag har också mina nöra och kära vänner.
    Och just två av dom är precis som systrar:)
    Vara räddpm dom är Viktigt !

    Ha nu en fin söndag! Tack för den härliga bilden.

    En varm kram till dig

    SvaraRadera
  4. Lycka är och ha en riktigt fin vän,
    hoppas Mia läser detta.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Sådana vänner skall man vara rädd om..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Tack Linda för dessa fantastiska ord!
    Precis så är du för mig med ♥ det vet du.
    En syster som alltid finns när man behöver en som mest.
    Tänk att ödet förde oss samman, kan inte förstå
    att livet kan vara så underbart!
    All kärlek till dig min älskade Linda.

    Kram M.

    SvaraRadera
  7. Tack finaste Mia och alla andra för fina ord!

    Kärlek.
    Kram.
    Linda

    SvaraRadera