onsdag 23 januari 2013

En enkel hall




Ja, så här ser den ut minsann. Det är visst bara en enkel hall som jag bjuder er på idag. En dag som består av jobb och en alldeles enastående avslutning på kvällskvisten. Ett gäng vänner är vi som ska samlas runt matbordet  och ta igen allt snack som vi gått miste om på väldigt länge. Jisses så jag längtar...
Men nu först dags att ta tag i morgonen. Barnen ska till skolan och jag ska ta mig ut på en riktigt kall morgonpromenad.

Ha det gott.
Ni kommer väl ihåg att jag även finns på Instagram, arstidensbasta.
Kram
Linda

9 kommentarer:

  1. Åh så underar hall inspiration du bjuder på idag, den suger jag på ett tag.
    Låter som du har något trevligt att se fram emot, alltid trevligt med vänner som träffas och prata.
    Ha en fin dag /Theres

    SvaraRadera
  2. Wow vilken snygg hall du bjuder på idag .Underbar inspiration.En kväll med vänner är aldrig fel.Ha en härlig onsdag söta du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Va snyggt Linda!! Här kan man hämta inspiration minsann!!

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  4. Enkel var helt fel ord, en fin hall
    ska det stå! Så fint bord, matta, lampa
    ja allt. Ha så roligt ikväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Superfin hall! Snygg matta :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken otroligt fin hall...

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Som hämtat ur Sköna Hem eller något annat glassigt magasin! Åh, herreguuud så snyggt du har! Älskar ditt vackert slitna och lite naturtoner och ja, ALLT!

    Önskar dig en jättefin torsdag och hoppas du hade riktigt trevligt igår!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  8. Rigtig fin inspiration - tak for dét :-) Flot ser det ud.
    God weekend - kram Tina/OddStyle

    SvaraRadera