söndag 25 november 2012

Pysseltider



Nu är det verkligen pysseltider, eller vad säger Ni där ute? Det spritter i hela kroppen på mig av alla ideèr som ploppar upp, en efter en. Vi får väl se om alla hinner genomföras. Det blir som det blir brukar jag säga ganska ofta och precis så är det....
Jag avslutar med att tacka och niga så knäna slår i hakan för de fiiina kommentarerna i mitt förra inlägg, Ni är underbara. Tack Tack.

Ha en fortsatt mysig Söndag alla goingar. Själv myser jag i höööööga raggsockor.
Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare så finttttttt :O) Klem Betina

    SvaraRadera
  2. Den adventskransen är så vacker,
    du är superduktig på pyssel. Idag
    fryser jag också, traskar runt inne
    med en pläd runt mig.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar krans! Dina kransar med levande material är så himla vackra, går inte ens att jämföra med konstgjorda!
    Ja, du är verkligen superduktig!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera