fredag 2 november 2012

Mitt växthus



Min pappas gamla bob, inte av den nyare sorten precis, har fått komma
ut och se dagens ljus igen efter en sommarsäsong i garaget. Jag är upp över
öronen helt förälskad i den, framförallt ratten som är underbar.
Den gör sig så fint utanför växthuset.



Jag är så otroligt lycklig över mitt växthus. När jag tittar ut genom mitt
köksfönster så är det just växthuset jag ser. Lycka är att diska samtidigt som jag kan titta på något som gör mig så oerhört glad.



Jag spenderar så mycket tid som möjligt där ute. Det gör mig så himla gott
att bara vara där inne. Alla vackra årstider har sin charm, fantastiskt att vi
har lyckan att få uppleva dem.
Just nu är det iallafall laddat för vintern.

Trevlig helg på Er.
Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Att lägga ögonen på allt det där vackra måste göra att disken försvinner i ett huj...=)

    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Bara så underbara bilder.Önskar dej en mysig o härlig helg.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Så fint med ett eget växthus och just att det får vara ditt blickfång när du står där i köket för att göra vad som måstes göras.

    Ha en skön fredag!
    Kram kajsa

    SvaraRadera
  4. Nostalgi! Precis en likadan bob åkte jag på som liten,den var min pappas ! Den gick som en raket på isvägarna i byn där jag bodde som liten :) Tyvärr försvann den med försäljningen av mitt barndoms hem.

    Trevlig helg !

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Förståår att du blir lycklig när du står och diskar och tittar ut över denna härlighet... Supervacker bob och sööta skidor!

    Ha en fin helg, vännen!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  6. Förstår att du älskar bobben. Den är underbar! Och ditt växthus ser så fint och mysigt ut. Önskar jag hade ett jag också. Kanske en dag bli drömmen sann!!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera