måndagen den 5:e november 2012

Ett endaste paket



Som jag älskar att slå in paket. Jag kan verkligen sitta
hur länge som helst med ett endaste paket.
Innan höstlovet hade vår äldsta dotter Världscafè på sin
skola, en tjuga skulle skickas med som skulle gå till bättre
behövande här i världen.
Tror ni jag kom ihåg den?
Icke.
Tur att E fick låna av sin fina fröken. Så idag till skolan
har hon med sig detta som innehåller just en tjuga!
Känns betydligt roligare att ge den i detta paket än att bara
räcka fram en peng.

Kram på Er.
Linda


5 kommentarer:

  1. Ååå vad fint paket kanonfint .Vad skoj att få ett fint paket .Ha en go start på nya vecka och en skön måndag.kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åhh, det måste nog vara den absolut bästa tjugan någon kan få. Så fint!

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Ja, du Linda... vem skulle inte ge ett sånt paket om inte du! Världens bästa paketinslagerska, alla kategorier!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  4. Visst är det så roligt att få ge bort ett fint paket eller ett kort som man gjort fint. Älskar att göra paketen fina och kan pyssla med det länge. Just nu har jag börjat göra kort där hemma och så kul det är med detta pyssel...titta gärna på dem inne hos mig

    kram kajsa

    SvaraRadera