lördag 6 oktober 2012

Rostig taggtråd



Jag har en riktigt stor krans som jag gjort av rostig
taggtråd. Virade ihop den lite slarvigt för att få
lite volym i den på en del ställen. Ibland hänger jag
upp den, ibland får den bara stå lutad mot något.



Nu bestämde jag för att hänga upp den i taket ovanför
bordet ute i växthuset. Sagt och gjort. Jag dekorerade
den med hortensia, jag älskar verkligen denna blomma.
Så otroligt användbar och vacker.



Vildvin är så fint nu på hösten, oslagbara vackra
kulörer. På vildvinet finns det mängder av små små fina
bär från grönt till purpur som jag fullkomligt älskar
att skapa med.



De fick såklart vara med i min krans. Eftersom kransen
är ute och det är kyligt och fuktigt så har jag bara
stoppat ner stjälkarna i den rostiga kransen. De klarar sig
utmärkt ändå.



Bären kommer så småningom att bli svarta och de
kommer förmodligen att torka fint, hortensian torkar
också med tiden.

Tack för titten.
Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Härmed utser jag dig till blogglandias
    krans-drottning, ännu en vacker skapelse.
    Så fint det blev med hortensia och vildvin.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hahaaaa,du väl för rolig du!
    Tack för den tronen!!
    :))

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Sååå vakkert, du er flink. Legger meg som følger jeg ;))

    SvaraRadera
  4. Åh, vad du är duktig Linda! Var får du alla idéer ifrån! Förstår inte hur du kommer på allting? Men det är väl för att du är bäst!
    Helt enkelt!

    Ha en härlig söndag!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  5. Älskar dina kransar! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera