torsdag 18 oktober 2012

Loppisfyndad lampa



I somras så var vi tyvärr inte alls på så många loppisar som jag hoppats
på. Det blev inte av helt enkelt.
Men på en av dem fann jag en hel del, hade kunnat handla hur mycket
mer som helst. Med mig hem fick jag lite smått och gott. Men det som
verkligen var dagens bästa fynd var den här plåtlampan. När jag köpte
den var den täckt av en tjock ful blå hammarlack.
När jag nu är klar med den har den en snygg matt svart kulör.
Tänk att en lampa för en hundring på loppis kan bli så här fin. Passar
alldeles utmärkt vid min lilla hörna.

Tack för titten. Ha nu en bra helg.
Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Åh, såå fin! Satt ju som ett smäck där över ditt fina bord! Alltså, loppisar... Hur glad blir man inte när man hittar något riktigt fint... Typ, hur glaad som helst!

    Ha en fin dag!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Lampan blev läcker i svart, ett bra loppisköp.
    Ser att du har tyg i skåpet, hur har du fäst
    det upptill? Jag har liknande tyg i ett liknande
    skåp som jag fäst med eltape!! inte så smart för det lossnar titt som tätt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Jätte snygg lampa,passar super bra där.
    Kram
    Ninni

    SvaraRadera