fredag 28 september 2012

Zetas



Tidigare i veckan så var jag och min bästa vän
M till Stockholm. Vi hade ett mål under dagen och
det var Zetas trädgård i Huddinge. Allt utöver det
stället var bara bonus att hinna med.



Som vi älskar att gå på Zetas. Vi har ett stort,
väldigt stort intresse för trädgård båda två vill
jag nog säga tillochmed. Så när vi går där till en
början så är vi verkligen som små barn på Julafton, men
vi försöker verkligen att lugna ner oss, nyper oss
själva i armen en smula och vandrar vidare i en oas som
är näst intill obeskrivligt vacker.




Vi går igenom rosorna, doftar och tar in alla intryck
som vi får på samma gång. Sen fortsätter vi inåt och där
får vi bara stanna upp och njuta av allt vi ser.
Till våren är vi tillbaks, det är ett som är säkert.

För er som gillar trädgård så är denna plats ett måste!
Trevlig Helg på Er.


Kram
Linda


3 kommentarer:

  1. Åh, det låter verkligen som ett ställe som man måste besöka! Vad mysigt att få åka iväg med en bästa vän och allt!

    Önskar dig en härlig helg, finaste Linda!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Jo nog skulle jag vilja åka dit, ser
    direkt att det är ett paradis. Dom
    korgstolarna skulle jag gärna ha i
    köket.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Tack Underbara Linda!

    Denna dagen lever vi länge på..
    Det är fantastiskt att få dela upplevelsen med någon som förstår PRECIS hur lycklig man blir av en sån här oas.

    Många kramar till dig! Du är bäst :)

    SvaraRadera