torsdag 6 september 2012

Prinsessorna..



Förra veckan såg jag ett alldeles fantastiskt vackert hus
i Expressens bilaga. I reportaget satt en fantastisk familj
där det var någon bekant på trappan.
En kund på mitt jobb. Får då se att hans fru bloggar.
Prinsessorna på Bellevue heter bloggen och
efter ett besök är jag fast.
Ni bara måste titta in för att se denna fina
familj och ett oslagbart hus...

Har även sett nu att hon har ägnat ett helt inlägg till
mig....vad säger man?
Tack Petronella, jag är så glad över dina fina ord.
I min högerspalt längre ner på sidan hittar ni henne.

Kram
linda


4 kommentarer:

  1. Meen finaste Linda, du är en fantastiskt rar människa, vet du det!

    Den stöööörsta kramen till dig!

    Petronella

    SvaraRadera
  2. Gomorron
    Jag har hälsat på Petronella ett tag på
    hennes fina blogg. Roligt att ni träffades
    via bloggandet, världen är liten.
    Ha en toppenhelg vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Åååå vilken härlig tjej du är Linda ♥ Vilken underbar du har skickat till Petronella.Hela jag blir varm i hjärtat och rörd av tårar ja glädjetårar.....Bara så himla härligt gjort.Delad glädje är dubbel glädje.....Ha en mysig fredag du fina .Varma Kraaamar Rita ♥♥♥.

    SvaraRadera
  4. Ni värmer mitt hjärta, tusen tack...

    Kram
    Linda

    SvaraRadera