onsdag 26 september 2012

Min pysselhörna




Det här med att ha en egen liten pysselhörna, är
verkligen inte helt fel. Det händer allt att
barnen också är här ibland, men för det mesta bara
jag själv.



Jag har verkligen en stor passion för band, tygband
i alla dess färger, hampa snören i så många tjocklekar
som det bara går, bastband...ja ni förstår själva.



Det är alltid lika kul att få ge bort ett paket som
det ligger lite extra omtanke bakom. Kan inte få för
mycket av omslagspapper heller.



Älskar såna grejer så enkelt är det.

Varm kram.
Linda

7 kommentarer:

  1. Och det är kul att få paket, speciellt när det ligger så mycket omtanke bakom själva inslagningen! ;)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Dina paket är som konstverk! Helt underbara :)

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt med en egen pysselhörna! Ja, visst kan man inte få nog av band och snöre? Fin blogg du har! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Men, vilken fiin pysselhörna! Såå fina snören och papper också! Måste ju vara hur kul som helst att stå där och slå in paket och grejer, precis som värsta affären!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  5. Det var en perfekt pysselhörna, den
    ställningen till papper och band är
    super!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig hörna du har. Jag tycker också så mycket om band och papper och snören!!! Jag skrev om papper och pennor häromdagen :)
    http://queenofkammebornia.se/2012/september/en-bukett-med-pennor.html

    SvaraRadera
  7. Oh vad jag också vill ha en pysselhörna...det skanar jag verkligen i min lilla trånga lägenhet i stan. För det är verkligen fröjd att ha ett ställe med alla sina pysselsaker nära och lättillgängliga.
    Nä, jag får streta på tills jag hittar mitt drömställe med plats på.

    kram kajsa

    SvaraRadera