söndag 23 september 2012

Högbo Bruk



Den här helgen har jag och min älskade A varit
i fantastiska Högbo Bruk.
Ett vackert hotell med ljuvligt god mat och en storslagen
natur runt omkring sig.



Så mycket vatten. Så mycket vackra gamla byggnader att
gå omkring och titta på. Ett magiskt ställe som jag
varmt kan rekommendera till er.



Väldigt mycket finns att göra, vandra, paddla kanot, cykla,
längdskidor och massa massa mer.



Vi kommer garanterat att åka tillbaks, det är ett som
är säkert.

Må så gott.
Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Det ser verkligen fint ut1
    Tack för tipset, jättebra att få tips på lite olika "utflykter".

    Önskar dig en skön söndagskväll
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  2. Vad kul att Du uppskattade min "hemmaplan"!Där promenerar jag med hunden eller joggar nästan varje dag...Den här helgen var ju inte vädret det bästa, så jag hoppas Du kan återkomma och uppleva oasen i strålande försommarsol! / Stina

    SvaraRadera
  3. Ser ut och vara ett jättefint ställe, roligt med en liten söndagsutflykt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker plats, förstår att ni trivdes där! Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att ni har spenderat helgen i Högbo Bruk. Det ligger bara en timmes bilfärd från oss och det var där vi knäppte kort på Tyra i sommar. Eller Lise-Lott "Vita Nyanser" knäppte och vi tokade oss runtom för att få henne att le. Blåste såpbubblor så jag fick huvudvärk mm.
    Det är verkligen ett supervackert ställe

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Åh, så vackert! Vill åka dit bums! Måste övertala N bara...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera